Zamestnanci musia mať pozitívny vzťah k svojej firme

Zamestnanec, ktorý nemá rád firmu, v ktorej pracuje a navyše má negatívny vzťah aj k svojmu šéfovi, je ten najhorší zamestnanec na svete. Bohužiaľ však za to, vo väčšine prípadov, samotný zamestnanec nemôže. O to, aby mal rád svojho zamestnávateľa a podnik, v ktorom pracuje, na to musí mať dôvody.ľudia stoja okolo stola.jpg
 
To, čo som práve napísal, je síce môj osobný názor, no som o ňom natoľko presvedčený, že si dovolím tvrdiť, že je to stopercentná pravda. Mal som možnosť pracovať vo viacerých firmách a viem presne, ako človek pracuje, keď má k svojmu zamestnávateľov a firme pozitívny vzťah a ako to vyzerá, keď človek tieto vec vyslovene nenávidí alebo sa za nich dokonca hanbí.
 
Na porovnanie uvediem dve zamestnania. Raz som pracoval ako strihač v lokálnej televízii. Plat bol už aj tak mizerný, no každú chvíľku prichádzali nejaké pokuty za nedostatočne odvedenú prácu. Ja by som si aj priznal, že som robil niečo zle, no niekoľko rokov predtým, som pracoval v omnoho väčšej televízii, dokonca v Prahe, kde so mnou boli všetci absolútne spokojní. Mal som neustále zvyšovaný plat a dokonca som niekoľkokrát bol i povýšený. V tejto práci som bol však neustále za idiota, ktorý robí niečo zle a k tomu všetkému, mi nikto nedokázal povedať, čo presne, robím tak nedokonale. Posledné mesiace, ktoré som v tejto firme ešte ako tak vydržal, som robil minimum z toho, čo som mal. Proste ani „ň“ navyše.prst ukazuje na postavičky.jpg
 
Keď som v tejto práci skončil, mal som možnosť točiť a strihať pre jedného človeka zo zahraničia. Komunikácia bola otvorená, platil na čas, ak sa mu niečo nepáčilo, normálne mi povedal ,aby som to prerobil a navyše mi aj vysvetlil, ako to prerobiť. Páčilo sa mi čo robí a moje pracovné výkony boli nie sto, ale dvesto percentné.
 
To, čo som napísal, nie je smerované zamestnancom, ale vám, milí zamestnávatelia. Ak chcete, aby vaša firma prosperovala, musíte sa postarať o to, aby vaši zamestnanci mali radi celý podnik a nepochybne i vás.